Kringel krångel


gammal bild

Så nu är det dags att krypa till sängs. Känner mig lite konstig i huvudet. Hade tidigare ikväll ett flimmer för ena ögat och sen fick jag lite huvudvärk. Vet inte vad det berodde på men det känns bättre nu iaf. Annars då. Jag har ringt fram och tillbaka och krånglat med ett blombud i Falun för att jag skickade blommor till min pappa som hade premiär på sin julshow ikväll. Jag kunde inte vara där (eftersom jag är 30 mil bort) och det har vart tradition att gå varje år. Imorn blir det iaf julklappshandling med Sofie så det blir en bussresa in till Sundsvall. Nej godnatt nu behöver jag sova.

Kommentarer
Postat av: marika

men gud vad söt du e med blombud å allt, det kommer han bli glad för! har du hört om han fått dem???

2010-12-04 @ 00:54:54
Postat av: Louise

Japp! Det blev perfekt. Han fick dem alldeles när de stod och värmde upp i foajen. Så det blev bra :)

2010-12-06 @ 19:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0