Kickin'


Kavajliknande kofta - h&m, linne Laura Lane för h&m, byxor h&m (värst vad mycket h&m det blev) och skor från vagabond

Har inte bestämt mig hur jag ska göra med min träning ikväll. Alternativen lyder: Gå upp i typ 20 minuter och träna gympa i en timme sen får jag antagligen skjuts hem, följa med mamma på power-yoga (låter ju lite lockande, eller träna träningscykel hemma. Hhm, jag kan inte bestämma mig, men tror iaf att jag skippar friskis idag med tanke på att jag får lov att gå upp i kylan då..
Idag har jag setat och skissat och målat lite om vartannat. Måste ta och kolla in vad det är jag ska göra till arbetsproverna. Hej och hå.

Kommentarer
Postat av: marika aka bigsis

cool bild!på fredag ses vi!Yippie!:D<3

2010-01-25 @ 17:45:37
Postat av: Louise

Sv: Japp kanon marika! :D Längtar som en tok!

2010-01-25 @ 18:50:15
URL: http://instyleofloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0