I found God on the corner of First and Amistad









Jag pallrade mig hem från skolan i skaplig tid. Orkade liksom inget mer än så. Trots att det enda jag gjort idag är lite kladd på ett papper, en ministol i cellpannå och lite bloggläsande. Jag tror jag ska lägga mig och sova lite. Det skulle behövas. Fast känner jag mig själv rätt så har jag inte ro till det. Jag blir uttråkad då.

Idag hade jag iaf på mig en skjorta som jag hittat uppe på vinden för ett tag sedan (men som bara hängt i min garderob). Till det hade jag tights från cubus, jacka från oasis, mockastövlar från vagabond, mössa från h&m, ringar från h&m, riga, och smycka, halsband mormors gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0