Lace 'n' leather




(Spetsstop (omfixad) från gina tricot, byxor och ring från h&m, skärp från kappahl)

Somnade igår i mina nybytta lakan och med en hund och en katt i sängen. Vaknade sedan vid halv fem av att katten satt och jamade och ville ut ur mitt rum. Släppte ut henne och somnade sedan om. Vaknade igen vid halv åtta av att nu hunden ville ut ur rummet.

Den här förmiddagen har jag spenderat i soffan framför sex and the city och sen framför symskinen för att fixa om tröjan jag har på mig. Har inte använt den här spetstpen från gina särskilt mycket då jag vart trött på den ganska snabbt. Var och varannan tjej på gymnasiet (som jag gick då) hade ju en likadan. Nu tog jag tag i den och kortade ärmarna och sydde på lite fejkskinn på axlarna.
NU måste jag slänga i mig lite mat, sen springa till pojkvännens stuga och lämna hunden, sen möta vänner för att födeösedagsfika. Hej på er!

Kommentarer
Postat av: bigsis

fin den blev! har du lust att hjälpa och sy om min med, använder aldrig min, går den att sy in? min är så stoooor tycker jag :P

2010-03-24 @ 15:13:45
Postat av: Louise

Sv: Klart jag hjälper dig! Ta med den i påsk. Det ska säkert gå att sy in, vi kan titta på den och se :) puss

2010-03-26 @ 11:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0