Only you





Sådär. Äntligen får jag en chans att blogga efter min resa ner till Stockholm och ONLYs kontor. I torsdags tog jag flyget ner för att få en dag med information och inspiration och få träffa alla på Bestsellers kontor och alla denimizers. Dagen började med information och gick sedan vidare med att vi fick se vår/sommar-kollektionen för ONLY. Väldigt mycket snyggt som jag mer än gärna lägger vantarna på när det kommer ut i butik. Vi fick även åka till ONLY-butiken i Bromma och plocka med oss en varsin outfit. Himla generöst! Sen åkte vi tillbaka och fick lite informstion om hur man ordnar en lyckad VIP-kväll. Tillsist blev det gruppfoto och sen var det till att ta flyget tillbaka till Sundsvall. Så kort och gott var det en mycket lyckad dag.

Ovan ser ni ett av plaggen jag fick med mig från ONLY-butiken. En underbar body med spets framtill. Passar finfint till ett par tighta byxor eller ett par chinos.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Galet snygg den var :D



Jaa, det var en awesome dag indeed ^_^

Härligt, hoppas det är bra med dig med :D

Kramo !

2010-11-14 @ 20:29:45
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0