Snake



Halsfluss. Helvetes j**la halsfluss. Har aldrig haft det förut så nu har jag fått känna på sjukdomen från helvetet. Det känns som knivar i halsen så fort jag sväljer. Igår fick jag i mig en milkshake på morgonen, ett glas cola (som tog hela dagen att dricka upp) och en tallrik yoghurt.

I alla fall så har jag inte visat dessa plagg som jag sydde till modevisningen i våras. En skjorta i ett tunt skönt tyg med ett ormliknande mönster och en midjekorsett till i vad som liknar mockaimmitation. Dock är inte knappar påsydda på skjortan och snöret man knyter korsetten med sitter inte på här.

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Wow, ursnygg!!!!!!!!!!!!!!!



www.alexandrastyle.se

2011-08-16 @ 08:08:45
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0