Interview



Jag satt och läste bloggar imorse, i vanlig ordning, och kollade sidan freshnet. Då helt plötsligt får jag se min gamla gästlärare Jocke från Ålstatiden. Det är alltså en intervju det handlar om där han pratar om Aids (det var ju internationella Aids-dagen i torsdags). Jocke var en himla gullig och begåvad kille och var alltså en av de gästlärare vi hade i utbildningen jag gick förra året (modedesign). Det är också han som lärt mig att sy korsetter, och på hans lektioner sydde jag denna naturvita korsett. Helt fantastiskt kul att kunna. Guld värt. Någon gång ska jag också visa en svart korsett jag sytt med snörning fram. Men den ligger hemma i Dalarna.

Vill ni läsa intervjun finns den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0