Årsresumé 2010/andra halvan



Juli. Var mycket i Karlstad och spenderade dagarna själv eftersom älskling jobbade. Tog promenader med Bobo och strosade runt på stan. Familjen köpte två små dunbollar som var/är världens sötaste. Fyllde år i slutet på månaden och fick bl.a. de snygga cognacsfärgade skorna.



Augusti. Träffade svärföräldrarna för första gången vid en resa till Gotland med familjen. Fångade de sista somriga dagarna och flyttade sedan hemifrån upp till Fränsta (6 mil utanför Sundsvall) för att plugga modedesign. Slutet på månaden var ganska kaos.



September. Lärde känna underbara människor på skolan och sydde om kläder från Erikshjälpen för en modevisning. Var ute och fotade och såg hur hösten tog över efter sommaren. Bloggade nada pga allt som hände i skolan så september existerar inte i mitt bloggarkiv. Får reda på att jag blivit Onlys ambassadör för Sundsvallbutiken. Hoppar av glädje och förväntan.



Oktober. Köpte mig en klädstång att ha i mitt rum, för hemtrevnadens skull liksom. Hade många roliga fester och njöt av att skolan (och livet efter skolan) var så rolig(t). Köpte världens mysigaste kofta och även den snyggaste ringen.



November. Flyger ner till Stockholm för en träff med alla Onlyambassadörer. Har en supertrevlig dag och får med mig en massa ny kunskap (och gratisprylar). Åker även hem till Dalarna med älskling för att gå på fest på gamla skolan utklädda som skönheten och odjuret. Inhandlar en väldans snygg tröja som är längre bak och kortare fram.



December. Börjar längta hem och efter jullovet. Köper de snygga byxorna från Vero moda och även mina drömklackar som jag kikat på sen i somras. Tar jullov och vinkar hejdå till J som åker till Sydafrika. Tar mitt (1000 ton) pick och pack och släpar det till tågstation och åker hem till Leksand. Där jag nu har spenderat ett supermysigt lov med familjen. Färgade håret mörkare och gjorde mig ett örhänge.

Kommentarer
Postat av: Gustav

2010 bjöd på en hel del fynd och du är ett av de största, liksom din blogg.

Älskart <3

2011-01-02 @ 13:00:41
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: Justina

sv: jag beställde dom från henrykole.se. Dock hade jag bara tur för de tog slut på bara några minuter. Men jag har hört att de ska få in samma skor igen i februari + ännu fler färger :)

2011-01-02 @ 13:42:13
URL: http://justinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0