20111016



Sitter fortfarande i trosor och min pojkväns t-shirt. Vi har en liten bakisdag här hemma eftersom vi var ut igår. Vi hade iaf superkul jag och älsklingen min. Var på tre olika ställen och drack öl innan vi drog till McDonalds för nattmat och sedan tog vi tunnelbanan hem. Helt sjukt vad roligt jag har tillsammans med min fina Axel. Han är som min bästa vän och samtidigt min pojkvän. Vi skrattar jämt tillsammans och töntar oss ikapp.
Idag lär det nog bli en promenad i det fina vädret. Ska bara klä mig och fixa till mitt hår lite.

Kommentarer
Postat av: fanny

gud vad söt du är! :)

skulle du kunna adda mig på facebook?

heter; fanny kungen sellén.



skulle behöva hjälp med en sak :)

2011-10-20 @ 21:42:11
URL: http://fannysellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0