Årsresumé i outfits 2011 / pt. 1



Januari - Klädde mig helst i svart från topp till tå och gillade att ha en transparent skjortkrage uppstickandes under en stickad tröja. Förälskade mig i ett par mormorsliknande kängor från Erikshjälpen. Gjorde även ett eget ståltrådshalsband efter att ha sett första versionen av det.



Februari - Hade två modevisningar med skolan och gillade att använda min stora mysiga beiga kofta. Prövade på en svart sotning till en av modevisningarna.




Mars - Njöt av att ljuset började komma tillbaka vilket resulterade i lite mer varierade outfits. Hittade en väldans fin hatt inne på Monki och en nudefärgad skjorta från Lindex.



April - Älskade att använda min sjal utanpå mina kläder, lite som en poncho. Gjorde mig ett eget örhänge och hittade en fin hallonröd skjorta på Erikshjälpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0