Årsresumé i outfits 2011 / pt. 3



September - Höst höst höst. Jag hade VIP-kväll i slutet på månaden och gick klädd i favoritfärgen för hösten (efter svart då). Använde även mina fågelbyxor jag köpte i London i februari.



Oktober - Använde klarrött läppstift och min min hallonröda skjorta tillsammans med mormors gamla halsband. Annars gillade jag verkligen min svarta kavaj jag slet så för att få tag i.



November - Det började bli aningens kallare så jag köpte min gråa rock från H&M som jag är toknöjd med. Hittade även ett par ormtights och ett mörkrött läppstift.



December - Japp vintermånad. Men knappt nån snö. Det resulterar i att jag inte behöver ta fram Everest-jackan än utan kan gå aningens tunnare klädd ett tag till. Gillar min pälskrage och mina skor från Vagabond som jag går stabilt i.

Japp, det var 2011 det. Nu är det till att vänta och se vad 2012 bjuder på för outfits.

Kommentarer
Postat av: nathalie - en modeblogg

Åh gillar "fågelbyxorna", coola!

2012-01-05 @ 17:08:06
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0