Årsresumé i outfits 2011 / pt. 2



Maj - Härligt med vår även om jag klädde mig väldigt mycket i svart ändå. Fick en finfin earcuff skickad till mig som en överraskning av syrran. Hur glad som helst. Annars var slutet på månaden ledsamt eftersom jag slutade skolan jag gick i.



Juni - Sommar och jag njöt av att vara ledig. I alla fall ett tag. Gillade min vita knytblus till jeansshorts. Annars blev det inte så mycket bloggande på grund av jobb och resor till Stockholm.



Juli - Skaffar mig en kimonoliknande top och går ovanligt mycket i långbyxor för att vara sommar..Men gillar det faktum att man iaf har blivit brunare.



Augusti - Planerar en hel del för VIP-kvällen jag ska ha i september. Klipper håret lite kortare och börjar längta efter att använda höstkläder.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

snygga outfits:D du,tjugo över åtta kommer inlägget upp,så kika in då finis:D

2012-01-04 @ 20:19:54
URL: http://fashionbyfrida.devote.se
Postat av: sofiisss

du är så snygg tjejen!! :D :D

puss!



ps, gillade extremt mycket att du har vit skjorta under en cremefärgar tröja på sista bilden. är själv ute efter en skjorta att ha under:)))

2012-01-04 @ 20:33:22
URL: http://bysofiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0