No motivation




Biler från i somras

Nu får väl ändå kylan ge sig. Det är cirka 25 minus ute och här inne är det snudd på lika kallt. Det är till och med is på insidan av fönstren på grund av våra otäta lister och grejer. Jag vill ha vår, med sol, värme, vårkläder och allt vad det innebär.
Skjut mig vad jag är shoppingsugen också. Dock ekar plånboken tom så jag får lugna mig på den fronten.. Imorgon får plugg stå på schemat. Jag måste jobba vidare med mina arbetsprover om jag vill ha nån chans att komma in på någon skola. Men min motivation tryter och jag känner inte för att lyfta ett finger. Jag känner inte för framtiden. Jag vill bara leva just nu, precis nu. Och inte tänka vad som händer sen. Och det ska man ju göra. Varför måste jag då oroa mig så mycket för antagningar? Har ni kännt så någon gång, att ni haft noll motivation till något ni måste/borde göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0