Make up my day



Alltså jag blir galen på dessa foundations. Var in på en affär idag för att jag skulle köpa en ny men kom ut lika tomhänt som jag kom in. Att hitta rätt foundationfärg på egen hand är näst intill omöjligt men när man inte får bra med hjälp av expiditen blir det ju inte bättre.. Jag som hela tiden trott att man inte ska testa färgen på handen.  Eftersom färgen där är helt annorlunda mot vad den är i ansiktet och på halsen. Nu säger människan att det bästa är att testa på handen. Jaha. Jag gick därifrån för jag vågade inte lite på henne. Trevlig var hon men nej..jag litear inte på henne tillräckligt för att nästan slänga bort 200 spänn..

Kommentarer
Postat av: Anonym

på makeupstore kan du få hjälp att blanda en foundation som passar just din hy och hudfärg.. kostar lite mer, men lätt värt pengarna!

2010-05-06 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0